Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

Bij De L'Europe Amsterdam streven wij ernaar om de best mogelijke service aan te bieden, terwijl we sociale en milieu gerelateerde aspecten in de bedrijfsvoering en de interactie met alle belanghebbenden van de organisatie integreren.
Het maatschappelijk verantwoord handelen ten opzichte van onze gasten, onze medewerkers en de samenleving, is een integraal onderdeel van onze 'service excellence'.

We zijn trots om te kunnen zeggen dat we het eerste vijfsterren hotel in Amsterdam waren die geëerd en herkend werden met de hoogste onderscheiding van het internationaal erkende Green Key Eco Label. Sindsdien inspireerden we talloze andere hotels ons in de voetsporen te volgen.

We hebben ook een breed scala van initiatieven ondernomen, in een poging om onze impact op het milieu te meten en te beheren. De grootschalige renovatie die De L'Europe in 2011 onderging liet ons toe onze bijdrage naar een groenere planeet te evalueren. Enkele van de gebieden die geëvalueerd werden, onder vele anderen, zijn effectief afvalbeheer in alle hotel activiteiten, vervoer, inkoop en waterbeheer.

Klik hier om het MVO-beleid van De L'Europe te bekijken.